Regulamin Sklepu
Regulamin sklepu Lovely Baskets Adam Porwolik
§ 1 DEFINICJE
Niniejszy Regulamin określa sposób zawierania umów oraz składania reklamacji w sklepie internetowym znajdującym się pod adresem www.lovelybaskets.pl
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie otrzymują następujące definicje:
Sklep –sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.lovelybaskets.pl , za pośrednictwem którego Sprzedawca dokonuje sprzedaży Towaru bez jednoczesnej obecności stron przy wykorzystaniu internetu.
Sprzedawca – Lovely Baskets, ul. Kmicica 8, 56-416 Twardogóra, NIP 9542416687
Klient – osoba kupująca w sklepie
Towar – rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie;
Zamówienie – procedura prowadząca do zawarcia Umowy sprzedaży przy wykorzystaniu koszyka, poprzedzona wyborem towaru, formy płatności oraz sposobu dostawy;
Konto – indywidualne konto Klienta utworzone po dokonaniu Rejestracji, służące do składania zamówień przez Klienta oraz korzystanie z innych funkcji oferowanych przez Sklep;
Cena – cena jednostkowa towaru zamieszczona w opisie towaru, wyrażona w złotych polskich; Cena zawiera podatek od towarów i usług VAT; Cena nie obejmuje kosztów dostawy;
Płatność - zapłata należności za złożone zamówienie, obejmująca cenę oraz koszty dostawy
Koszty dostawy – koszty dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Klienta, koszt ten ponosi klient
§ 2 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie zawierają podatek VAT.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim konto lub dokonywać zakupów bez dodatkowej rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym zamówieniu.
- W przypadku towaru na zamówienie - wymagana jest zaliczka 30% płatna na konto sklepu. Dokonanie płatności jest równoznaczne z rezerwacją i otwarciem procedury zakupu. Pozostała kwota płatna po dotarciu towaru do magazynu Lovely Baskets i wcześniejszej przedpłacie. Towar na indywidualne zamówienie wg specyfikacji klienta (kolor, typ, wykończenie ) nie podlega zwrotowi.
- Promocje w sklepie : KOD rabatowy nie łączy się z innymi promocjami
§ 3 KORZYSTANIE ZE SKLEPU
- Korzystanie ze Sklepu odbywa się przy użyciu systemu sprzedaży za pomocą internetu.
- Składanie Zamówień w Sklepie może odbywać się wyłącznie za pośrednictwem Konta Klienta lub przez każdorazowe podanie danych przy zamówieniu.
- Zawartość strony internetowej Sklepu stanowi własność Sprzedawcy i jest prawnie chroniona.
§ 4 PŁATNOŚCI
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
Santander Bank Polska S.A.
Nr konta: 22 1090 2415 0000 0001 4205 1528
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności zwykłym przelewem , za zamówienie należy zapłacić w terminie 4 dni roboczych od złożenia zamówienia na konto.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej:
PayU– realizacja transakcji w trybie online. Klient za pomocą serwisu PayU zostanie przekierowany na stronę swojego banku. Serwis automatycznie uzupełni dane do przelewu. O statusie płatności zarówno Klient, jak i sklep informowany jest w ciągu kilku minut, co maksymalnie skraca czas oczekiwania na realizację zamówienia. Szybkie płatności online umożliwiają wybór metody:
- szybki przelew online
- płatność kartą Visa
- płatność kartą Mastercard
- Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- Gotówką
- Systemem ratalnym Alior, mbank
Blue Media S.A. rozliczenia płatności online (bluemedia.pl)
§ 5 DOSTAWA
- Koszty dostawy zależne są od opcji wybranej przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa towaru za granicę jest możliwa jedynie po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
- Podczas odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy dostarczony towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Brak zastrzeżeń co do stanu przesyłki Klient potwierdza własnoręcznym podpisem wobec kuriera.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, niekompletności towaru lub innych wad Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji lub nie przyjęcia towaru od kuriera.
§ 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- W przypadku złożenia zamówienia przez Klienta, uprawniony jest on do odstąpienia od Umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
- Klient powinien odesłać zwracany towar na adres Sklepu w terminie 14 dni od otrzymania towaru wraz ze złożonym na piśmie formularzem zwrotu i dołączonym oryginałem dowodu zakupu.
- Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentacją wydanymi przy jego sprzedaży oraz posiadać oryginalne metki oraz opakowanie.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient otrzymuje zwrot zapłaconej kwoty zakupu oraz zwrot wcześniejszych kosztów doręczenia.
- Zwrot kwoty następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru wraz z wypełnionych formularzem zwrotu , przy czym jeżeli zwracany towar nosi ślady użytkowania lub zniszczenia, Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie odpowiadające szkodzie z tego wynikającej.
- W przypadku mebli produkowanych, kupowanych na indywidulne zamówienie (Firma Lovely Baskets nie posiada ich na stanie magazynowym) - zwrotów nie przyjmujemy
§ 7 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, na adres wskazany w § 1 Regulaminu
- Reklamacje dotyczące zakupionego towaru należy kierować na adres e-mail: sklep@lovelybaskets.pl
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę reklamowanego towaru oraz przyczynę reklamacji, data zakupu oraz datę wystąpienia wady.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem paragonu lub faktury zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lovley Baskets
Kmicica 8
56-416 Twardogóra
§ 8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu wywołane z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności awarią sprzętu lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przebieg oraz skuteczność transakcji dokonywanych za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem elektronicznym lovelybaskets.pl w wersji elektronicznej.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany w Regulaminie nie maja wpływu na Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmian. W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie, Klient nie może dokonać zakupu.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu strony będą starały uzgodnić polubownie. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby firmy Lovely Baskets Adam Porwolik.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Kwestie ochrony danych osobowych Klientów zostały uregulowane w odrębnym dokumencie - Polityka Prywatności.