Formy płatności

 

Płatności

 

Lovely Baskets udostępnia następujące rodzaje płatności: 

 

Przelew online 

Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:

PayU–  realizacja transakcji w trybie online. Klient za pomocą serwisu PayU zostanie przekierowany na stronę swojego banku. Serwis automatycznie uzupełni  dane do przelewu. O statusie płatności zarówno Klient, jak i sklep informowany jest w ciągu kilku minut, co maksymalnie skraca czas oczekiwania na realizację zamówienia. Szybkie płatności online umożliwiają wybór metody:

Blue Media - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

- szybki przelew online

- płatność kartą Visa

- płatność kartą Mastercard  

- PayPo (Shoper Płatności)

Przelew tradycyjny

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. Wybór tej formy płatności pozwala na realizację zapłaty w dowolnym terminie  nie przekraczającym 4 dni od daty złożenia zamówienia. Czas realizacji  może zostać nieznacznie wydłużony z uwagi na to, iż zaksięgowanie następuje z reguły dzień po płatności i od tego dnia będzie liczony czas realizacji zamówienia. Po przesłaniu potwierdzenia zapłaty drogą e-mail, przesyłka zostanie szybciej zrealizowana. 

Santander Bank Polska S.A.

Nr konta bankowego : 22 1090 2415 0000 0001 4205 1528

 Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia

 

Raty PayU 

Umowa o Pożyczkę 0% zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce. Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO: 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 10 równych miesięcznych rat w wysokości/po: 100 zł. Dla Pożyczki 0% dostępne są następujące okresy spłaty: 3, 5, 6 lub 10 miesięcznych rat. Warunki oferty wg stanu na 14.03.2019 r. Partner uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta. Przyznanie Pożyczki 0% uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego pożyczkobiorcy przez Partnera. Przyznanie Pożyczki 0% uzależnione jest od akceptacji przez Klienta ostatecznych warunków zaproponowanych przez Partnera. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Materiał ten nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny. Regulamin Pożyczki 0% w ramach Rat PayU dostępny jest tutaj.

 

Raty Alior 

Łatwe i szybkie raty online Alior Banku w ramach Shoper Płatności. Opcja dostępna dla Zamówień w przedziale wartości: 100 zł – 7.750 zł. Miesięczny koszt pożyczki ratalnej dla Klienta: 1%

 

Poznaj korzyści rat Alior Banku:

 

  • prosta i szybka procedura
  • bez wpłaty własnej
  • bez wizyty w banku
  • wniosek online
  • wystarczy dowód osobisty i konto w banku
  • indywidualne dopasowanie wysokości raty oraz długość okresu spłaty rat

 

Cały proces realizowany jest w trybie online, nawet w kilka minut. Potrzebujesz jedynie danych z dowodu osobistego, danych o dochodach i zatrudnieniu oraz

numer rachunku bankowego.

 

Raty krok po kroku:

 

Wybierasz produkt i dodajesz go do koszyka.

Jako formę płatności wybierasz Raty Online. Zostaniesz przekierowany do wniosku w Alior Banku.

Uzupełniasz elektroniczny formularz wniosku. Przygotowujesz numer dowodu osobistego, numer konta bankowego, a także informacje o dochodach oraz

zatrudnieniu.

Decyzję otrzymujesz maksymalnie do 15 minut.

Jeżeli decyzja będzie pozytywna, zostaniesz poproszony o wykonanie przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1 zł.

Po pozytywnej weryfikacji otrzymujesz potwierdzenie realizacji transakcji. Umowa ratalna jest wysyłana na wskazany adres e-mail.

Kliknij tutaj aby przejść do kalkulatora rat

 

Raty Mbank

Warunkiem zawarcia umowy jest poprawne wypełnienie wniosku kredytowego oraz otrzymanie pozytywnej decyzji kredytowej.

1. Klient, który ma konto w mBanku otrzyma maila z informacją, że umowa czeka na akceptację. W tym samym czasie otrzyma wiadomość push w aplikacji oraz wiadomość w serwisie transakcyjnym. Następnie klient powinien zaakceptować umowę w serwisie transakcyjnym/ aplikacji mobilnej formą autoryzacji, którą wybrał w mBanku.

2. Klienci, którzy nie posiadają rachunku w mBanku otrzymają maila z linkiem do zawarcia umowy. mBank wyśle maila na adres, który został podany we wniosku kredytowym. Po zawarciu umowy i uruchomieniu kredytu klient otrzyma maila z pakietem aktywacyjnym.

3. Po zawarciu umowy klient otrzyma od mBanku maila z dokumentami potwierdzającymi zawarcie umowy oraz harmonogramem spłat kredytu. Aktualny harmonogram klient znajdzie także w serwisie transakcyjnym mBanku.

 

Kiedy klient zapłaci pierwszą ratę mPożyczki i gdzie znajdzie numer rachunku do spłaty?

  • Pierwszą ratę kapitałowo-odsetkową klient, który skorzystał z mPożyczki zapłaci najwcześniej po 28 dniach od daty uruchomienia kredytu, nie później jednak niż po 61 dniach. Oznacza to, że pierwsza rata może być wyższa od pozostałych, gdyż mBank odsetki nalicza za większą liczbę dni – od dnia uruchomienia do dnia spłaty pierwszej raty.
  • Klient numer rachunku do spłaty znajdzie w umowie kredytowej. Numer ten klient może też sprawdzić w serwisie transakcyjnym mBanku.
  • Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/kredyty-gotowkowe/mraty/

Od jakiej kwoty można finansować zakupy za pomocą mRat?

  • mRaty dostępne są dla zakupów o wartości 300 – 20 000 PLN. Decyzja banku o udzieleniu kredytu następuje nawet w 15 minut od wysłania wniosku przez klienta sklepu do kilku dni roboczych

Zwrot towaru sfinansowany mPożyczką – jak to zrobić?

  • Klient, który zdecyduje się zwrócić towar sfinansowany mPożyczką powinien dokonać zwrotu zgodnie z regulaminem sklepu. Sprzedawca wówczas przelewa środki na rachunek, z którego przyszła płatność za towar, czyli na rachunek techniczny mBanku. Klient powinien skontaktować się z bankiem w celu zamknięcia mPożyczki pod adresem: https://www.mbank.pl/kontakt/oferta-indywidualna/

mPożyczka – jak odstąpić od umowy?

  • Klient ma 14 dni od zawarcia umowy mPożyczki by od niej odstąpić. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć pisemnie w placówce lub wysłać je do banku pocztą. Do odstąpienia od umowy klient może wykorzystać wzór oświadczenia dostępny na stronie mBanku lub sporządzić je samodzielnie. W przypadku odstąpienia przez klienta, umowa mPożyczki uważana jest za niezawartą. Klient ma wówczas obowiązek zwrotu udostępnionej pożyczki z odsetkami. Termin na zwrot wynosi maksymalnie 30 dni, licząc od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.Odstąpienie od umowy mPożyczki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy ze sprzedawcą (zwrotem towaru).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl