Formy płatności

 

Płatności

 

Lovely Baskets udostępnia następujące rodzaje płatności: 

 

Przelew online 

Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:

PayU–  realizacja transakcji w trybie online. Klient za pomocą serwisu PayU zostanie przekierowany na stronę swojego banku. Serwis automatycznie uzupełni  dane do przelewu. O statusie płatności zarówno Klient, jak i sklep informowany jest w ciągu kilku minut, co maksymalnie skraca czas oczekiwania na realizację zamówienia. Szybkie płatności online umożliwiają wybór metody:

Blue Media - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

- szybki przelew online

- płatność kartą Visa

- płatność kartą Mastercard  

Przelew tradycyjny

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. Wybór tej formy płatności pozwala na realizację zapłaty w dowolnym terminie  nie przekraczającym 4 dni od daty złożenia zamówienia. Czas realizacji  może zostać nieznacznie wydłużony z uwagi na to, iż zaksięgowanie następuje z reguły dzień po płatności i od tego dnia będzie liczony czas realizacji zamówienia. Po przesłaniu potwierdzenia zapłaty drogą e-mail, przesyłka zostanie szybciej zrealizowana. 

Santander Bank Polska S.A.

Nr konta bankowego : 22 1090 2415 0000 0001 4205 1528

 Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia

 

Raty PayU 

Umowa o Pożyczkę 0% zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce. Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO: 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 10 równych miesięcznych rat w wysokości/po: 100 zł. Dla Pożyczki 0% dostępne są następujące okresy spłaty: 3, 5, 6 lub 10 miesięcznych rat. Warunki oferty wg stanu na 14.03.2019 r. Partner uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta. Przyznanie Pożyczki 0% uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego pożyczkobiorcy przez Partnera. Przyznanie Pożyczki 0% uzależnione jest od akceptacji przez Klienta ostatecznych warunków zaproponowanych przez Partnera. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Materiał ten nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny. Regulamin Pożyczki 0% w ramach Rat PayU dostępny jest tutaj.

Raty Alior

 

 Proces wyboru przez Klienta rat:

  • Klient wybiera produkt i dodaje go do koszyka
  • Jako formę płatności wybiera Raty Online. Zostanie przekierowany do wniosku w Alior Banku
  • Klient uzupełnia elektroniczny formularz wniosku. Przygotowuje numer dowodu osobistego, numer konta bankowego, a także informacje o dochodach oraz zatrudnieniu
  • Klient decyzję otrzymuje maksymalnie do 15 minut
  • Jeżeli decyzja będzie pozytywna, Klient zostanie poproszony o wykonanie przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1 zł
  • Po pozytywnej weryfikacji Klient otrzymuje potwierdzenie realizacji transakcji. Umowa ratalna jest wysyłana na wskazany adres e-mail

Czy można zrezygnować z płatności ratalnej?

 

Odstąpienie od umowy pożyczki w przypadku zwrotu produktu natychmiast po zakupie jest możliwe do 14 dni od daty otrzymania towaru. Należy odstąpić od umowy kupna w sklepie, poprzez wypełnienie formularza zwrotu, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, Klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie powinien wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.

 Odstąpienie od umowy pożyczki a reklamacja produktu

 Jeżeli reklamacja produktu ma miejsce do 14 dni od daty otrzymania towaru, należy odstąpić od umowy kupna w sklepie poprzez wypełnienie formularza, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, Klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie powinien wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.

Jeżeli reklamacja ma miejsce później niż 14 dni od daty otrzymania towaru, cała procedura przebiega bez zmian. Należy jednak dokonać spłaty całkowitej kwoty pożyczki do zapłaty na dany dzień.

 

Odstąpienia od umowy pożyczki w trakcie spłaty

Nie ma możliwości odstąpienia od pożyczki po upływie ustawowych 14 dni. W przypadku chęci wcześniejszej spłaty pożyczki należy spłacić kwotę całkowitą do spłaty na dany dzień.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium