
Płatności
Lovely Baskets udostępnia następujące rodzaje płatności:
Przelew online
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:
PayU– realizacja transakcji w trybie online. Klient za pomocą serwisu PayU zostanie przekierowany na stronę swojego banku. Serwis automatycznie uzupełni dane do przelewu. O statusie płatności zarówno Klient, jak i sklep informowany jest w ciągu kilku minut, co maksymalnie skraca czas oczekiwania na realizację zamówienia. Szybkie płatności online umożliwiają wybór metody:
Blue Media - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
- szybki przelew online
- płatność kartą Visa
- płatność kartą Mastercard
- PayPo (Shoper Płatności)
Przelew tradycyjny
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. Wybór tej formy płatności pozwala na realizację zapłaty w dowolnym terminie nie przekraczającym 4 dni od daty złożenia zamówienia. Czas realizacji może zostać nieznacznie wydłużony z uwagi na to, iż zaksięgowanie następuje z reguły dzień po płatności i od tego dnia będzie liczony czas realizacji zamówienia. Po przesłaniu potwierdzenia zapłaty drogą e-mail, przesyłka zostanie szybciej zrealizowana.
Santander Bank Polska S.A.
Nr konta bankowego : 22 1090 2415 0000 0001 4205 1528
Za pobraniem
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia
E-Raty Santander Consumer Bank - jak kupić na e-raty
1
Skompletuj koszyk i złóż wniosek
Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).
W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
2
Zapoznaj się z Umową o kredyt i podpisz ją kodem SMS
Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej na stronie e-Wniosku oraz wyśle Ci pliki PDF na Twój adres e-mail. Zapoznaj się z dokumentami.
3
Potwierdź swoją tożsamość
Twoją tożsamość Bank potwierdzi za pomocą kodu SMS, wysłanego na Twój numer telefonu lub poprosi Cię o realizację przelewu na 1 zł.
4
Dostawa towaru
Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e-sklepów.
Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant, który pomoże Ci dokończyć wypełenienie e-Wniosku.
Masz pytania?
Zadzwoń na infolinię Banku
pod nr tel.: 71 773 28 47
(koszt połączenia wg taryfy operatora).