
Reklamacja
- Reklamacje dotyczące zakupionego towaru należy kierować na adres e-mail: sklep@lovelybaskets.pl
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Formularz reklamacji
1.Wypełnij formularz reklamacji (formularz dostępny jest poniżej) i wyślij go na email: sklep@lovelybaskets.pl
2.Dołącz go do przesyłki . Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę reklamowanego towaru oraz przyczynę reklamacji, data zakupu oraz datę wystąpienia wady.
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem paragonu lub faktury zakupu.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lovley Baskets
Kmicica 8
56-416 Twardogóra
Możesz pobrać formularz reklamacji klikając tutaj
Zwrot towaru
- Klient , ma on prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionego towaru w Sklepie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
- Klient powinien odesłać zwracany towar na adres Sklepu w terminie 14 dni od otrzymania towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dołączonym dowodem zakupu.
- Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami, oryginałem paragonu/faktury oraz posiadać oryginalne metki i opakowanie.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient otrzymuje zwrot zapłaconej kwoty zakupu oraz zwrot kosztów doręczenia.
- Zwrot kwoty zakupu następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę formularza zwrotu wraz z oryginałem dokumentów oraz dostarczenia zwracanego przez Klienta towaru, przy czym jeżeli zwracany towar nosi ślady użytkowania lub zniszczenia Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie odpowiadające szkodzie z tego wynikającej.
- W przypadku mebli produkowanych, kupowanych na indywidulne zamówienie (Firma Lovely Baskets nie posiada ich na stanie magazynowym) - zwrotów nie przyjmujemy
Możesz pobrać formularz zwrotu klikając tutaj