Zwroty i reklamacje

Reklamacja

  • W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  • Dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru.
  • Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  • Reklamacje dotyczące zakupionego towaru  należy kierować na adres e-mail: sklep@lovelybaskets.pl 
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki (formularz dostępny jest poniżej).  Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę reklamowanego towaru oraz przyczynę reklamacji, data zakupu oraz datę wystąpienia wady.

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem paragonu lub faktury zakupu.

Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lovley Baskets
Kmicica 8
56-416 Twardogóra

 

Możesz pobrać formularz reklamacji klikając tutaj

 

Zwrot towaru

  • Klient , ma on prawo  do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionego towaru w Sklepie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
  • Klient powinien odesłać zwracany towar na adres Sklepu w terminie 14 dni od otrzymania towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dołączonym dowodem zakupu.
  • Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami, oryginałem paragonu/faktury oraz posiadać oryginalne metki i opakowanie.
  • Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient otrzymuje zwrot zapłaconej kwoty zakupu oraz zwrot kosztów doręczenia. 
  • Zwrot kwoty zakupu następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę formularza zwrotu wraz z oryginałem dokumentów oraz dostarczenia zwracanego przez Klienta towaru, przy czym jeżeli zwracany towar nosi ślady użytkowania lub zniszczenia Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie odpowiadające szkodzie z tego wynikającej. 

 

Możesz pobrać formularz zwrotu klikając tutaj

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium